Mòdul formació en centres de treball (FCT)

Tots els cicles formatius tenen un mòdul anomenat Formació en centres de treball (FCT) que han de realitzar obligatòriament per a obtindre el títol corresponent. Aquest mòdul es realitza en empreses concertades amb l'institut.

El mòdul de FCT al cicle de grau superior té una duració de 400 hores (uns 3 mesos)

El mòdul de FCT al cicle de grau mitjà té una duració de 340 hores. L'alumne realitza estes pràctiques als mesos de setembre i decembre

L'IES Pare vitòria té més de 90 empreses concertades en la província d'Alacant i València perquè els nostres alumnes realitzen les pràctiques formatives.

També hi ha la possibilitat de realitzar les pràctiques a diversos països europeus,combinant la formació en empreses amb l'estudi d'altre idioma. El Departament de Cicles oferix Beques Erasmus de mobilitat als alumnes de Grau Superior.

Més informació sobre FCT a Europa i Beques Erasmus en la secció Programes europeus Erasmus

Empreses col·laboradores

Moltes Empreses col·laboren amb els Cicles de Química, tant en la realització de pràctiques formatives com en la contractació dels nostres alumnes titulats. Algunes d'elles són les següents:

AITEX: Institut tecnològic tèxtil

aitex

BREVIA: Tèxtil

brevia

BIOPARTNER: Biotecnologia en aliments i indústria farmacèutica

biopartner

AIJU: Institut tecnològic del joguet

aiju

Herbes del molí: Producció plantes aromàtiques

herbesdelmoli

Grup Iñesta: Fertilitzants

Grupinesta

Marshmallows: Producció de caramels

Marshmallows

Serpis: Producció d'olives

Serpis

Korott: Cosmètica

Korott

Eixides professionals i Borsa de treball

Els nostres alumnes titulats poseixen un ampli camp d'eixides professionals, doncs estos cicles són genèrics i poden treballar en quasevol camp relacionat amb la química: alimentari, farmacèutic, plàstics, materials, qualitat i seguretat, etc.

Al departament de cicles formatius de química del IES Pare Vitòria disposem d'una borsa de treball per aquells alumnes titulats en el nostre centre. Un percentatje molt alt dels nostres alumnes titulats están treballant actualment.

Tots aquells alumnes interessats en la nostra borsa de treball han d'enviar un e-mail a fctparevitoria@gmail.com i demanar l'alta en el registre i així podran rebre ofertes de treball i qualsevol informació relacionada amb el cicles, beques, cursets, etc.

Plataforma on line SaóFCT per a la gestió del mòdul de FCT:

SaoFCT