FP pública

Project Erasmus+ VET: changing lives, opening minds

Projecte Erasmus + VET Grau Mitjà de Tècnic en Operacions de Laboratori

Els Cicles de Química del Pare Vitòria tenen aprovats dos projectes Erasmus + de mobilitat per alumnes i professors.

IES Pare Vitòria erasmus+

El títol del projecte és: Working and studying abroad: a new dimension to mobility in Europe (Estudiar y trabajar en el extranjero: una nueva dimensión a la movilidad Europea).

IES Pare Vitòria erasmus+

Els països socis del Projecte de FP de grau mitjà (VET) són holanda, Itàlia i Alemanya. Al mes de febrer de 2015, 3 alumnes i 3 professor van realitzar una mobilitat a Holanda on visitaren l' institut, empreses, visites culturals i els alumnes realitzaren pràctiques al laboratoris.

IES Pare Vitòria erasmus+

Estan programades per al curs 2015/2016 visites a Itàlia i Alemanya.

Reportatges dels Projectes Erasmus+ als Cicles de Química

Els Cicles formatius de química al Pare Vitòria: Reportatge Cicles Pare Vitòria

Visita a Holanda amb el Projecte Erasmus+VET Febrer 2015: Visita Holanda Cicles Pare Vitòria 2015

Visita dels nostres socis holandesos i alemanys en Gener 2016 al Pare Vitòria: Reportatge Erasmus + KA1 VET Cicles Pare Vitòria Gener 2016
Reportatge pag 66 Visita holandesos al Pare Vitòria: Reportatge Visita Holandesos als Cicles Pare Vitòria Visita dels socis Holandesos als Cicles formatius de química del Pare Vitòria: Visita dels socis holandesos al Pare Vitòria

Mobilitats d'alumnat al Projecte Erasmus + VET

Els alumnes de Grau Mitjà poden participar amb els Projecte Erasmus + realitzant mobilitats als països socis del Projecte. Els alumnes selecionats tenen una beca d'una estància de 14 dies aprenent un altre idioma ( anglés) i realitzar pràctiques en empreses i a l'institut del país soci.

IES Pare Vitòria erasmus+

Els alumnes coneixen als seus companys de l'altre país soci mitjançant videoconferència per Skype i estableixen el primer contacte.

FP pública