capçalera IESPV planol foto IES pvmail Facebook

Treballs dels alumnes de l'IES Pare Vitòria

Departament de Informàtica 2016-2017

Dins de l'activitat de Informàtica, els alumnes de 1er de l'ESO han fet un concurs de blogs, i després han seleccionat els dos que en opinió dels seus companys han fet millor la tasca de creació d'un blog personal.

Ací teniu els enllaços als blocs guanyadors

Verónica Sanz Andrés: ACUARIBLOG Un blog sobre animals aquàtics i manualitats relacionades amb esta temàtica.

Gerard Dueñas Miró: UNIVERSO GAMER Un blog sobre videojocs que eixiran pròximament, sobre els més esperats i també dels millors de la història.

Cicle Ambiental 2016-2017

Els alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior Educació i Control Ambiental amb la professora Mª José Vidal Ribera, han creat un bloc per a la seva assignatura.

Ací teniu l'enllaç al bloc ECA La veritat sembla molt interessant. Feu-ne una ullada!

Departament de Francés 2015-2016

Des del departament de Francés de l’IES Pare Vitòria vos convidem a veure aquest vídeo que mostra un dels projectes que hem dut a terme al llarg d’aquest curs. En ell han participat alumnes de diferents cursos i nivells de francès, des de 1r d’ESO a 2n de Batxillerat.

“L’arbre de la créativité” és el nostre projecte. Aquest arbre ens ha acompanyat durant totes les estacions inspirant-nos en el nostre treball.

I també nosaltres l’hem acompanyat en la seua transformació i li hem donat els nostres poemes i els nostres contes, escrits a les seves fulles, al tronc, a les arrels i al seu entorn. Ací teniu... L'arbre de la creativité

1r BAT
1r BAT Informàtica 2015-2016