Logotip FotoIES CorreuPV Adreces

Pla d'emergència de l'IES Pare Vitòria

croquis
pla

1. Document en format PDF amb el text complet del Pla d'Emergència.

2. Document en format PDF (900 kB) on s'especifiquen les vies d'evacuació de totes les aules, tallers, laboratoris i altres dependències.
Els CROQUIS s'han simplificat intencionadament, per facilitar una ràpida interpretació.

Els simulacres

25/03/2013 - Simulacre... ja era hora!

Tot i que va ser un dels més ràpids que hem fet, diverses circumpstàncies ens van obligar a ajornar-lo dos voltes. Per fí, el dilluns a les 13:30 va sonar el senyal d'emergència i vam eixir ràpidament, però amb control. Al voltant de 2 minuts i 15 segons van ser necessaris per evacuar al torn de diürn.

Sim2013

14/02/2012 - Bombers, Policia, el 112 ... i nosaltres

El passat dia 15 de març es va realitzar un simulacre d'emergència al Pare Vitòria (ja és el segon que fem enguany) amb la novetat que vam comptar amb la preseǹcia, ajuda i consells dels bombers, policia local i ambulàncies.

Sim2012

Els bombers van simular un foc -bé! només el fum- en una aula de la tercera planta de l'institut. Un dels professors en veure l'incendi, va avisar immediatament la persona responsable d'emergències que va encetar el protocol previst: Va sonar l'alarma d'evacuació i es va avisar al 112 que va coordinar totes les ajudes. El pla -concertat prèviament- es va posar en marxa.

Professorat i alumnes van evacuar les aules en poc menys de tres minuts, i una aula de la quarta planta va quedar confinada per impossibilitat de "travessar el foc".

D'altra banda, els serveis d'emergència, avisats pel 112, van acudir al lloc del sinistre ;-) i van poder evacuar una "víctima" que suposadament havia patit un atac d'ansietat.

Des d'ací, alumnes, professors i direcció de l'IES Pare Vitòria, volem agraïr moltíssim l'esforç i l'interés que el servei de bombers va mostrar en tot moment, així com la posterior anàlisi i les recomanacions que ens feren per millorar el nostre pla d'emergència. Gràcies!

22/06/2011 - El primer