capçalera IESPV planol foto IES pvmail Facebook

Pla d'Emergència
croquis
Croquis d'aules

Ací teniu, en format PDF, els documents i els plànols relacionats amb el nostre Pla d'Emergència. També podeu descarregar-los fent clic a les imatges.

NOTA: Els croquis s'han simplificat intencionadament, per facilitar una ràpida i correcta interpretació.

14.02.12 - Bombers, Policia, el 112 ... i nosaltres

El passat dia 15 de març es va realitzar un simulacre d'emergència al Pare Vitòria (ja és el segon que fem enguany) amb la novetat que vam comptar amb la presència, ajuda i consells del Cos de Bombers, la Policia Local i els Serveis d'Ambulàncies.

Tot es va inciar quan els bombers van simular un foc -bé! només el fum- en un aula de la tercera planta de l'institut. Un dels professors en veure l'incendi, va avisar immediatament la persona responsable d'emergències que va encetar el protocol previst

Va sonar l'alarma per iniciar l'evacuació i es va avisar al 112 que va coordinar totes les ajudes. El pla -concertat prèviament- es va posar en marxa.

Professorat i alumnes van evacuar les aules en poc menys de tres minuts, i una aula de la quarta planta va quedar confinada per impossibilitat de 'travessar el foc'. Al mateix temps, els serveis d'emergència, avisats pel 112, van acudir al lloc del sinistre ;-) i van poder evacuar una 'víctima' que suposadament havia patit un atac d'ansietat.

Simulacre
La 'víctima' puja a la cistella
... i el baixen a terra
Simulacre
Mentretant, els bombers a la feina!

Des d'ací, alumnes, professors i direcció de l'IES Pare Vitòria, volem agraïr moltíssim l'esforç i l'interés que el servei de bombers i totes les entitats implicades en el simulacre van mostrar en tot moment, així com la posterior anàlisi i les recomanacions que ens feren per millorar el nostre pla d'emergència. Gràcies, moltes gràcies!

23.06.11 - El primer simulacre

Evidentment hi havia moltes coses que millorar, però era un bon començament

amunt