Logotip FotoIES CorreuPV Adreces

L'Associació de Mares i Pares de l'IES Pare Vitòria agrupa totes les famílies dels alumnes que estan matriculats a l'institut. Les famílies que així ho desitgen poden col·laborar i ser membres de l'Associació de Mares i Pares.

La quota anual és de 24 € i s'abona en el moment de realitzar la matrícula. El seu pagament és totalment voluntari. Els alumnes les famílies dels quals abonen el rebut reben en iniciar el curs una agenda de l'institut. L'associació celebra cada any -durant el mes d'octubre- una assemblea general.

l'AMPA és part activa en la vida cultural i esportiva de l'Institut i col·labora en la realització de diverses activitats extraescolars al llarg del curs:

AMPA - Activitats i notícies

Premis 2014-2015

cartell ampa
separador buit

XXVa Convocatòria del Concurs de Premis AMPA

portada

L'Associació de Mare i Pares de l'IES Pare Vitòria convoca el XXV Concurs de Premis AMPA en les següents modalitats:

• Tots els nivells
    • Cartell Premis AMPA 2012
  • 1r i 2n ESO
    • Còmic
  • 3r i 4t ESO i PQPI
    • Còmic
  • 1r i 2n Batxillerat i Cicles Formatius
    • Poesia
    • Periodisme
    • Assaig i investigació
    • Fotografia sobre "Paisatge urbà i paratges naturals d'Alcoi"

Les obres s'han de presentar abans del 9 de Maig. En totes les categories, excepte el Cartell Premis AMPA 2012, hi haurà 1r i 2n premi

Ací trobaràs les bases per participar en aquesta convocatòria i els premis atorgats a cada modalitat.