Logotip FotoIES CorreuPV Adreces

Neu i Esport

Viatge Esquí 2011: Jaca-Astún (Aragó)

Un grup de 28 alumnes acompanyats del professors Enrique Ferre, Cristina Sánchez i Jaume Abad han guadit d'una excel·lent setmana d'esquí a les muntanyes pirinenques d'Aragó. Han estat allotjats a l'Hotel Oroel (Jaca) i han esquiat a l'estació d'Astún. Han estat sis dies de temps i condicions d'esquí extraordinàries.

Els alumnes que hi han assistit són els següents: Pau Gómez, Mauro Cantó, Miquel Jara, Ferran i Mauro Fernández, Isaac Terol, Adrián Sellés, Paula Marco, Marta Isidro, Andrea Francés i Maria Guillem de Tercer ESO, Miguel Sempere, Neus Francés, Sergi Ribes, Pau Gisbert, Samuel Medina, Joan Reig, Albert Martínez i Raquel Garcia de Quart ESO i Jordi Albors, Elia Calbo, Arnau Botí, Yago Pérez, Mar Alberich, Fernando Ruiz, Miguel Ferre, Isabel Beneyto i Álvaro Carbonell de Primer BAT. A més, un nodrit grup de persones de fora de l'institut ens han acompanyat i ajudat a fer possible el viatge.

Des d'aquest web volem desitjar a Maria José Grau Rico, una de les persones que ens hi va acompanyar, que es recupere aviat de les greus lesions que va patir mentre estava a les classes d'esquí el dimarts dia 7. El proper any t'hi esperem.

Si feu clic en aquest enllaç, hi trobareu fotos del viatge d'enguany.

Viatge Esquí 2010: Jaca-Astún (Aragó)

Un any més els alumnes de l'IES Pare Vitòria, acompanyats de tres professors, han gaudit d'una setmana d'esquí en una estació dels Pirineus. Des de fa ja alguns anys el lloc escollit per l'institut és l'estació aragonesa d'Astún, situada molt a prop de la frontera amb França i a uns 20 kilòmetres de Jaca. Els alumnes que hi han participat són de 3r i 4t ESO i 1r Batxillerat. Així mateix, ens han acompanyat membres del Parc de Bombers de la comarca i altres persones que ja fa alguns anys que ens hi fan costat.

Diumenge 7 de febrer: Alcoi-Jaca (autobús)

Vam sortir a les 7:30 hores de la Rosaleda i vam arribar a Jaca després de dinar. Ens vam allotjar a l'Hotel Oroel i després vam anar a llogar el material d'esquí.

Dies 8, 9, 10 i 11 de febrer: Esquí a Astún

Inicialment teníem cinc dies d'esquí, però el mal temps ens va impedir arribar a Astún el divendres 12. També el dia 11 va estar marcat pel vent i les baixes temperatures (fins -18º marcaven els termòmetres de l'estació). Els dies 8, 9 i 10 vam arribar a l'estació cap a les 9.30 hores. Una vegada equipats teníem temps per esquiar fins les 12.00 hores. A continuació cadascú buscava el seu monitor i el seu grup per rebre dues hores de classe. Després de la classe hi havia un poc de temps per esquiar fins les 14.45, l'hora de dinar. Alguns preferien descansar en la zona exterior del restaurant. El dia d'esquí acabava cap a les 17.00 hores.

Cal destacar la puntualitat dels alumnes i el respecte dels horaris fixats. Lamentem que el primer dia un dels bombers patira una greu lesió. Des d'ací volem desitjar-li que es recupere molt aviat. La resta dels assistents no va patir cap accident.

Divendres 12 de febrer: Retorn a Alcoi

El mal temps i el mal estat de la carretera van truncar els nostres plans d'esquiar fins l'hora de dinar. Així doncs, vam esmorzar a l'hotel i vam anar a tornar el material d'esquí. Una vegada carregats els equipatges a l'autobús vam tenir temps per a realitzar la darrera visita a Jaca. Després de dinar a l'hotel vam iniciar el retorn a Alcoi. Hi vam arribar cap a les 21.30. Un viatge sense problemes.

Si feu clic en aquest enllaç a les fotos, hi trobareu fotos del viatge d'enguany, així com imatges de viatges a la neu d'anys anteriors. Si teniu fotos d'aquest any o anys anteriors, us agrairíem que ens les féreu arribar.